torsdag den 19. marts 2020

Kniplingestrik Dagmar

 Nøhj hvor er jeg muggen....

Jeg er hvimlende træt af endnu engang at blive inspireret af fine billeder i en biblioteksbog, sætte i gang...og langt inde i et projekt jeg har lavet om op til flere gnage fordi jeg mente jeg lavede fejl...for  så at finde ud af at det  rent faktisk er bogen der er fuld af fejl og ikke lavet rettelser på

Efter at ha strikket række 212 et par gange regnet og grublet googlede jeg efter om andre havde fundet den række vanskelig





Og det må jeg da mildest talt sige der var...
Så jeg satte mig til at tælle og tænke logisk igennem hvordan jeg kunne "fifle" mig frem til en løsning...

Men ærlig talt så bruger man jo mønster for at få et pænt resultat og fordi man betaler for at andre gør det de er gode til når de lavet en opskrift, og jeg kan så nyde at lave det jeg føler jeg er god til
Jeg var glad for jeg ikke havde købt bogen og sat penge i den da stort set alle mønstre i alle 3 bøger har dårlige kommentarer med på vejen

jeg nåede at få ca 750m på p efter 211 omg på p 2 garnet var de små fine nøgler hæklegarn der efterhånden har haft plads på hylden i +10 år
Det har de nu igen ...ikke som små fine blanke nøgler men som små rullede bolde

KUNSTSTRIK Sonja Esbensen og Anna Rasmussen kan jeg derfor desværre ikke anbefale og vil du lave et af de fine mønstre vil jeg råde at man først googler for at lure hvad erfaring andre har med mønsteret

Ingen kommentarer:

Send en kommentar