torsdag den 30. august 2018

kort udfordring August 2018

Tema: Farvenuance Gul + påskønnelse

gul er ikke lige min farve, men der stod ikke hvilken gul så jeg har valgt brændt orange

Mit basiskort er kvistkarton

Mit layer er påskegult karton som jeg har sværtet med en 3 gule farver lyseste inde i midten
Kanten er Walnut stain som går igen på nogle af sommerfuglene

TAK er ridset på med blyant efter en gammel skabelon før jeg limede sommerfugle på

Sommerfuglene er nogle gamle punch og lavet i guld-,, gul- og orangekarton jeg har bøjet/embosset vingerne med pergamano dryembossing-penne    og sværtet dem med lidt forskellige mørke farver rød, blå, brun bare en snip på vingekanten

I første hug var Aét svært af se formen på så jeg tegnede stikke-sting med brun glimmerpen,

Båndet er bundet med en knude og enderne er klistret fast bag på layerét
Nu prøvede jeg ar vride nogle af de dummeste sommerfugle af så jeg fik mere hul i midten af Aét det hjalp gevaldigt og jeg fortrød stikkestingene
De steder sommerfuglen ikke fyldte helt ud og der alligevel ikke var plads til en mere satte jeg små similisten i 2 str pr farve gul og orange

To klip (CED6404) i guld sværtet med let hånd så de fik antik-look limet på med flydende lim

Ligeledes er layeret limet på basiskortet med flydende lim

              

Ingen kommentarer:

Send en kommentar