onsdag den 1. august 2018

Kort til pebersvenden


 Vores nevø blev 25 år forleden

Da han er ivrig fotograf var mit tema meget oplagt og det var også med ham i tankerne jeg købte stemplet

Med til stemplet var også den lille hjælper, bil og de to huse, som jeg har valgt at gentage med maskerings-teknik

stemplet er selvfølgelige malet med Copic ciao
og baggrunden er sværtet med distress ink

Hvid posca på næse, kinder og den hivde spot i øjnene

Wink of stella på kamera-linsen, vest og butterfly








Den lille fotografhjælper blev brugt selv om nok ikke mange unge mennesker kender til en blitz.
den blev også givet lidt copic 

klippet ud i hånden 

blitzpæren fik wink og stella











De få dies der er brugt har jeg alle nævnt før og de er også fra krukken med prøvet nye dies eller klip der aldrig kom i brug alligevel

de små Dådyr har fået prikker på ryggen af posca

jeg synes det var for nøgent med kun distress så jeg plantede lidt blomster med en grøn pen og satte lidt bling på




Det er kedeligt at vi nu igen opdager et ungt menneske der dropper sin fest af skræk for de bombastiske overgreb der er blevet den nye trend rundt om til ungdomsfesterne...
vi valgte at holde en moster/onkel surprise hvor der var frabedt kanel

Det blev i den kærligste mening brudt lidt da jeg ikke afstod fra at sætte en kanelstang på kortet

Det blev godtaget ;o)


Indersiden af kortet blev holdt lidt neutralt da vi har lidt tendens til at skrive lange hilsner i vore kort her i huset

for øvrigt er de små blå blomster, stadig nogle af den bordpynt jeg fik efter et barnebarns dåb, de har stickles i midten

De bedste ønsker er die og standset ud i glimmerpapir


Ingen kommentarer:

Send en kommentar