onsdag den 1. marts 2017

Hyggetæppe nr 4



Temaet på Cecilies væresle er fra Disneys film " Frozen" derfor valgte hun dette mønster til sit hyggetæppe

meget lidt hjalp det at jeg prøvede at forvirre hende med mit snak om jule-agtigt, for der hvor jeg så julekugler så hun glinsende bobler og iskrystaller....

0g her gælder det en glad modtager frem for mine egne forstokkede meninger..

Bagklogskaben klare lys fortalte mig jeg skulle ha undladt den hvide snor "boblerne" hænger i så havde det nok givet mere mening i hendes tema...

Men nu er det overbragt og hun BLEV kisteglad










 Indrømmet jeg synes iskrystallerne var drilske at komme igennem
1 tråd kunne ikke springe så mange tern, så jeg måtte bruge mange ender af samme farve,og at fæste ender er ikke den sjoveste opgave

Men også det klarer man, når man hver torsdag har en glad lille pige der frydes over at "det bliver lige som jeg drømte om bedste"










kanten er lavet mere feminin ved at afslutte med musetakker


Tæppet lavet i BUMBO acrylgarn 150g nøgler
Hæklenål nr 4
teknik C2C

Mønsteret har vi i fællesskab fundet på nettet hos Two magic pixels
Selvfølgelig medfulgte er også en dækkeserviet til -Cecilies tæppe
lyseblå, lilla og pink glimmer pynter mellem garnenderne
Marcus har fundet et lille lyseblåt hjerte i glimmerkarton som han syntes skulle lamineres med

Ingen kommentarer:

Send en kommentar