onsdag den 1. marts 2017

Fødselsdagskort pige

spørg mig ikke hvorfor det blev en video..sådan går det bare nogen gange i mit liv ;O)


Jeg har ladet mig inspirere af et videoklip jeg fandt på FB i en af de kort-grupper jeg er medlem  af.....

og så blev det helt anderledes alligevel..

Selve stempeltrykket af pigen (Panduro) har lagt i gemmerne færdigmalet længe det er et af de første jeg lavede da jeg fik Copic Ciao markerne.
Stjernerne og kronen har fået sprkelz og vingerne har fået en gang Wink of stella så de limter lystigt
Kronen har også fået små rumpe-formede krystaller

Blomsterne er købt færdige (Netto)
Den hvide bølgepap er belagt med forskellig groft glimmer, smeltet fast med heatgun

knipling og bånd (Panduro) fastsat med dobbeltklæbende tape af den røde

Cecilie fandt et 6-tal under mit arbejdsbord og mente det var oplagt til hende da hun bliver 6 år, så det måtte med selv om farven var "forkert" til kortet, den reddede vi med lilla glimmer
desuden fandt hun i papirkurven et stykke papir hun bestemt mente skulle på derfor den sorte baggrund med prikkerne..
bag baggrunden sidder en doili die (creative-espressions CED6404) den er skåret ud på dobbeltklæbende tape, for at kunne fæstne glimmeret uden flydende lim, derved kommer de små detaljer bedre frem

Ingen kommentarer:

Send en kommentar