onsdag den 1. marts 2017

fødseksdagskort


Nok et ret feminint kort eftersom det er til min søn, men jeg tror han er mand nok til at klare det og nu var der lige en teknik jeg skulle ha prøvet af,
Blåt færdigkøbt basiskort

Baggrunden er har den afprøvede teknik
først køres kartonen gennem Big Shot i en "Happy Birthsday -"folder,  med let hånd så embosses de ophævede bogstaver med gluepad, embossing og heatgun
Med de sværter man ønsker. sværter man over.hele fladen. jeg brugte 3 farver fordelt tilfældigt
De embossede bogstaver  tørres over med en vådserviet. og så skulle bogstaverne stå næsten ufarvet frem, det lykkedes så ikke lige for mig i første hug

Jeg elsker flossede kanter, så selvfølgelig  afsluttede jeg baggrunden  med  papirflosseren og sværtede kanten med blå distress

Satinbånd limes på med tape bagpå, sløjfen lavet på bowmakeren og fastsat med en gluedot

Blade (Cherry Lynn design B 466) Blomst ( Sizzix stamp&diesæt 658291) limes på med flydende lim, med en similisten (kontor og papir) i midten

Sommerfuglen er fundet i en tilbudskasse i Netto

Jeg må gøre et nyt forsøg med min baggrund, men egentlig kan jeg godt li den som den er, i virkeligheden er bogstaverne klare og skinnende, hvilket giver en smart finnish

Ingen kommentarer:

Send en kommentar