onsdag den 1. marts 2017

Diamon Painting

 Jeg har holdt hårdt på at jeg ikke har plads til ny hobby, og det er også gået godt rigtig længe...
Men jeg er faldet i.....igen.

Jeg mødte Diamond Painting på FB i en kreativ gruppe, der kom jeg for skade at melde mig ind i to grupper, og så var jeg solgt

Nu har jeg prøvet at lave mit første der blev inkøbt som "forsøg" jeg købte over Wish


Lærredet med påtrykt mønster købes efter det mål man ønsker
Lærredet er påtrykt symboler, på samme måde som de broderidiagrammer man laver korsstingsbroderi efter. overfladen er belagt med klæbestof
Små resin facet-formet med flad bagside kommer med samt værktøjet til at påføre stenene

samme fremgangsmåde som når man broderer man bruger bare sten i stedet for tråd, og slipper for at hæfte ender




stenene kan vælges runde eller firkantede. str er ca 2x2mm

Det færdige billede er 40x42 cm og består af ca 22 500 små sten

jeg er hooked og har investeret i to mere et af min lille Mille og et som er en hemmelig gave

ved de to har jeg indsendt et billede på mail og fået lavet mønster og beregnet farve og sten dertil...det glæder jeg mig vildt til at se resultatet på

1 kommentar: