fredag den 23. september 2016

Digger Jacket 2. gang

Egentlig bare en gentagelse af Frederiks jakke   Denne i en str 4 år, lige rigelig lang på ærmerne, men mon ikke hurtigt han gror til at den passer, han skyder i vejret med raketfart

Da jeg har angivet alle fakta omkring trøjen/jakken ved billederne hvor Frederik har den på, har jeg valgt at vise dette billede af Victor i sin
Hele hans ansigt viser jo, hvorfor vi bedstemødre, igen og igen, glemmer at strikke til os selv, når man bliver mødt af SÅ glad en dreng.

Mit regnestykke med næsten ikke at købe garn for at lave nr 2 holdt ikke stik
Jeg mente at jeg havde så meget at jeg kunne nøjes med at købe mere turkis
men jeg måtte til garn-pusheren et par gange efter enkelte farver mere

Des bedre var det at trøjen var hele besværet værd


Ingen kommentarer:

Send en kommentar