lørdag den 3. september 2016

Kreativ-messe 2016

Samme måde som hvert år, james.....

Igen i år startede, vi tre generationer ud fra vores lille by, fredag morgen kl 8.00 for at ramme p-pladsen ved Tinghallerne i Viborg ved 9.30 tiden.

Vi har rundstykker og kaffe med inden vi går i krig. 
Og der er virkelig trangt og folk så  det er svært at se boderne
Vi oser lidt og tager overblik over hvor og hvem vi "ødsler" vore lommepenge over i kassen hos.

I år havde jeg lidt lommeuld, da jeg har solgt en rok, noget kniplegrej og lidt hjemmestrik

Glad blev jeg da jeg så Hobitik (tjek deres hjemmeside den er en stund værd) havde de sidste copic ciao  jeg mangler i mit sæt

med indkøbet at E-sættet er min beholdning oppe på 180 markere og de allerlysteste er nu klar til brug 

Derforuden flere garn-dunte-holdere til flere C2C tæpper, dies fra Gavlhuset der gerne giver den billigste oven i handler når man køber 6 og betaler for 5
Derforuden akt det løse sværte, blomster, ny ergonomisk hæklenårl strikkekit til en halsklud 
OG en pen Wink off stella den har længe været på "must have"-listen og den glæder jeg mig til at prøve 
En god del visitkort med hjemmesider til inspiration og nye ideer 

Når kl nærmer sig 17.00 siger vi farvel til tinghallerne, nupper en masse slik på hjemvejen for at holde os vågne til vi igen sætter foden på vores egen matrikle igen hen omkring kl 18.30 

og så er det ret snart GODNAT DET VAR EN DEJLIG DAG ;o)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar