torsdag den 7. juli 2016

Dame-kort

15x15cm hvid basiskort.

alle kanter på de to layer, er sværtet i Distress. fladerne med Tea Dye tonet ud mod kanten med Vintage Photo
Selve kanten er flåsset op og sværtet med Valnut stain og den brune vintage Photo , sidst duppet strejf af guld på for at bløde det brændte udseende.

Det øverste layer, har jeg trukket over bordkanten for at få rundingen, jeg har limet spidserne fast med limpistolen da det skulle transporteres langt, og jeg var bange for det mistede faconen.
Blomsterne, en blanding af dem fra lysmanchetterne, færdigkøbte og hjemmelavede, er limet på med limpistolen
roserne er dien fra Die-namics Mini Rolled roses bladene Cherry Ynn Designs B466 sommerfuglene er neglet til en barnedåb fra bordpynten

Efter blomsterne fik en omgang diamond stickles, synes jeg stadig kortet var lidt tomt. så jeg tilføjede de glimtende swirvel_stickers (Panduro) klippet lidt til og stoppet under det øverste layer
Enkelte similie ind i blomsterne 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar