mandag den 15. oktober 2018

Vedhæng og armbånd







Det lille hjertevedhæng  jeg lavede fik sat gang i en hel smykkemani

Da jeg var til krea-messe i Viborg købte jeg ind til et hjerte til hver af mine døtre og min svigerdatter, jeg købte favorit farven til dem hver især og den hvide havde jeg nok i begge størrelser
Man kan kun købe en hel streng af hver farve så det var vist ikke helt at gå ned i hyldematerialer for der blev vist bare skiftet ud i farve

Men pyt efter damerne fik deres vedhæng kom der 3 små hoveder dagen efter der også gerne ville ha bedste til at lave et til dem


Jeg fik også indkøbt til et armbånd, det til venstre, jeg burde ha fået det mål på perler jeg har bedt om men jeg har min tvivl for det ligner ikke det Jill Weismann sidder med på youtube klippet "Parisian lights braichlet "

Men så må man jo i gemmerne igen og nu har jeg så mangfoldiggjort mønsteret i de farver og perler jeg synes har lidt sammenhæng med det jeg stilede imod

farveskalaen er da vist dækket ind



Ingen kommentarer:

Send en kommentar