mandag den 15. oktober 2018

Kort udfordring September 2018

Kort-udfordringen på "Heidis kreative hule" for September var med tema; Bryllup + jordfarverne burn, sort. grøn. hvid osv 

Man får brudt sine fordomme og naturlige tanker når man deltager i en bunden opgave 
skulle jeg lave et kort ville det nok være mest  naturligt for mig at vælge afdæmpet hvid og grå/sort 

Jeg har valgt et motiv jeg har brugt før (og gerne gør igen) fra min irisfolding-mappe denne gange skar jeg ud så damen blev ved at hænge sammen med baggrunden i stedet for at klistre hende på et firkantet hul, det giver bedre stabilitet i kortet -men en ensfarvet kedelig baggrund på kortet som jeg gerne ville ha enkelt, derfor fik det en omgang baggrundsstempel  med walnut stain distress ink 
strimlerne der er foldet er nogle små papirstykker beregnet til origami jeg har fundet i netto engang 
samt alm tynd skriepapir. Korsage og revers er hvidt gavepapir med glimmer på. delene har jeg først klippet i hvidt karton som er limet på gavepapiret efter det er tørt klippes det ud med en ombukningskant der limes på bagsiden før de sættes på plads 
Butterflyen er i karton 
Blomsterne er den sædvanlige bladdie færdigkøbte roser et par hjerter lavet med punch og en organza blomst foldet lidt sammen og limet bag blomsterne små sorte halvperler som smykke og manchetknap 
blomsterne er kantet med diamond stickles 
tillykke er fra et stickers ark 

Jeg kan godt li at sidde og pulle med irisfolding 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar