onsdag den 30. maj 2018

Tæppe nr 8

Det var et sejt træk, varmt at sidde med i sommervarmen og stort at komme igennem med kun en farve og ingen mønster. men selv synes jeg det blev kanonflot

Garn BUMBO acryl 150g print farve 107

Hæklenål nr 5

Mønster C2C

Mål 200X150cm

Vægt 1886.4 g
Dvs løst regnet 12-13 ngl garn



Jeg har før været arrig over Bumbo ikke har konstante farveskift i deres garn, især irriterer det mig at man skal sidde og fifle med om man begynder indefra eller ude fra på nøglerne for at få to ens strømper så striberne bliver ens 

Her var prolemet ikke i den retning men jeg er alligevel ikke tilfreds med de mange knuder i garnet et sted var der kun 3m mellem to knuder 
Og garnet er ikke tilpasset så en turkis og pink ende er samlet med knude...

det var imilertid ikke noget der bedtød noget her hvor farverne bare løb som de nu selv lystede, og der ikke var noget der skulle være ens på det færdige resultat. 

Nu afventer jeg spændt hvad svigerdatteren sige rtil sit tæppe 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar