tirsdag den 15. maj 2018

Have med humor

 Min søster kikkede omkring i min have en dag hun var på besøg og bemærkede at hun troede jeg ligner vores farfar med min trang til at tage det højtidelige ud af ting....

Det har hun nok ret i, jeg vil gerne ha min indretning såvel inde i huset som ude i haven, er ordentlig og præsentabel men også med et strejf humor så det hele er til at holde ud selv om der skal være pænt og holdt

Jeg har i flere år ønsket mig denne grav(ende)hund og da vi forleden var på indkøb "kom jeg til" at købe denne med hjem også



Marcus er nu en stor dreng på 9-år og går ikke af vejen for at gi bedstemor en hånd med. især ikke når vi skal bruge værktøj.

Så lurendrejeren her blev hængt op ved siden af grilhuset så han kan lure hvad der sker ude i haven


Set fra havesiden og op på teressen ser man så kun hans nysgerrige næsetip


Et markeds-indkøb for ca 10 år siden blev endelig sat op nu vi var i gang.

troldehovedet blev monteret på en træklods som egentlig var kasser-bar, men nu fik den en tid mere som trold ude ved vores indgang til haven 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar