mandag den 16. april 2018

Punch art kortudfordring

 På FB har Heidis Kreative Hules lagt kortudfordringen ud for april : Punch art.

det måtte jeg lige google lidt omkring på Pinterest bla.

i det hele taget gælder det om at tænke kreativt, og ud af boksen, om brug af sine punch, så de ikke eksakt bliver brugt som det de lige ligner

Jeg løb over nogle bjorne som var lavet af cirkeler, det satte min fantasi i gang og jeg endte med at bruge en gammel avis og disse punch som forsøg indtil jeg fandt størrelsesforhold og rette facon til de dele der skulle blive til .....
...denne hund.

Ideen med at han rejste sine ører i forskrækkelse over en lille sommerfugl landede på snuden endte ud i jeg selv var i tvivl om hvorvidt det nu VAR en hund eller om det mon var en kanin ???

I hvertfald skal ørene limes længere ned bag hovedet hvis det nu skal være hund næste gang...

Jeg vil ikke opgive mål på de brugte punc for ikke at fastlåse ideen i at bruge hvad man har

selv er jeg ret stolt af ideen om at bruge en del af en blomst til tungen
Jeg har sat googly eyes på (dem elsker ungerne nemlig) en færdigkøbt sommerfugl, en rest jule-klister-punt og en sløjfe ligesom for at fastholde det ER en hund
Alle dele er sværtet med distress
Jeg har brugt 3D-puder under kæbecirklerne
basiskort er et købt (søsterne Grene) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar