mandag den 16. april 2018

Kræmmerhus til nødder

 Lidt sent at lægge en jule-ide ind....men det er smuttet i juletravlheden

Jeg lånte en bog på biblioteket om at flette med cykleslanger. og faldt for dette kræmmerhus.

Det har samme teknik som opstarten til at  flette med papirstrimler til julestjerner, det ligger hurtigt i hænderne og så er det bare at holde formen til en firkant.

Mit bånd var lidt for smalt til kanten foroven, men det var lige hvad jeg havde der egnede sig bedst

Sammenføjningen blev lidt egen-komponeret og måske ikke helt så pæn. jeg har stoppet enderne ind i hinanen skiftevis og låst foroven med båndet

Jeg er lidt spændt på om min "nøddeskål" er holdbar, gummiet virker som det er ved at gå i opløsning af at ha lagt på depothylden i næsten 10 år og ventet på at blive brugt,

Men det vil jo kun tiden vise....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar