mandag den 16. april 2018

5 mere fra hånden

Selv om der ikke er så meget mere at sige om Diamond Painting- billeder vil jeg alligevel gerne vise dem jeg har lavet 
Dels fordi min blog jo nok mest fungerer som en "dagbog" med hvad jeg får lavet gennem året 

25x20 cm
slet slet ikke så detaljeret som angivet på foto jeg bestilte efter....
Desværre må man forvente at sælger laver salgsannoncen på de største må man kan købe dvs at detaljerne går tabt ved de små
feks skulle der være flere høns og kaniner nede foran ved hanen det er bare blevet farveklatter på denne størrelse

Fuld besat med firkantede "diamanter"
 25x25cm

Den er da sød....og sjov ;O)

Her er kun pingvinhovedet påsat "diamanter"
Baggrunden er påtrykt

Runde "diamanter"


30x25 cm

Her er motivet helt som lovet

der kunne sikkert ha været flere detaljer i motoren osv ved et større billede, men alligevel okay at se hvad der er hvad her.

Fuld besat med firkantede "diamanter"


30x40 cm

Disney er altid en hitter.....men også lidt dyre i pris

Jeg fik mit på udsalg, så denne var rimelig

Påtrykt baggrund på lærredet

runde "diamanter" på figuren

Og fint detaljeret og skarpt
20x24cm

og ikke 30x24 som det lød på salgsannoncen
Her har jeg sendt en klage til sælger, dels gider jeg ikke man snyder på mål, dels gider jeg ikke sidde og lave noget der ender med man kun kan se streger og ikke en zebra, dels flyder de forreste dyr alt for meget sammen ...

det bliver skuffen indttil der er en der gerne vil ha den
påtrykt baggrund med runde "diamanter" pådat dyrene 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar