søndag den 15. oktober 2017

Kort udfording accepteret

Jeg er med i en gruppe på FB, Heidis kreative hule. Her kører der hver måned en udfordring hvor man kan vinde fine præmier,

Der bliver hvert måned lagt en skitse og et tema ud og det eneste der kræves er at Heidi kan se man har fulgt hendes skitse

Jeg er ikke klar over om jeg må offentliggøre skitsen så jeg nøjes med mit kort. for denne gang fik jeg endelig taget mig sammen til at få lavet et og sendt det ind inden fristen udløb
¨
Temaet er eftertår

Jeg har brugt bølgepap til baggrunden, raspet og sværtet i siden
'Øverste layer er jægergrønt karton fra restebunken også de 4 små firkanter med en lidt aubergine stribeaftegning
Uglerne er fra et 3-D ark for at tage vintersneen væk har jeg limet en gren over,grenen er et fraklippet stykke fra en kina-die med ugler siddende på en gren
forneden viste skitsen en banner-lignende bane den har jeg lavet med løv i efterårs-farver, bladende var brune og grønne som jeg så har givet mere efterårsudtryk med sværte og copic
De små paddehatte er tudsegamle og taget fra gemmerne de er limet på med limpistolen

Ugle-parrets huer har fået Wink af stella og et par små gnub-on med glimmer sat på hjørnerne af de små firkanter

Nu må jeg så vente på oktober rinder ud før jeg ser om jeg er heldig....men de andre indsendte kort  er sørme også fine

Ingen kommentarer:

Send en kommentar