tirsdag den 30. maj 2017

Stikkelsbær


Måske et lidt misvisende navn, når jeg nu valgte min hals-dims i lilla farve....men på mønsteret var den grøn

Et køb fra uldfestivallen for et par år siden, der havde gemt sig på hylden og dukkede op ved min oprydning.

Kittet er købt hos Dragekunst og designet af Lisbeth Degn

Garnet er uden bandarole og kun benævnt som hør og buclé

Jeg har brugt tykkere pinde end nævnt, nr 4 til buclé og nr 8 til den tynde hør, for jeg synes det blev for fast med de nævnte pinde..

Mønsteret lyder på to variationer endten et spidsvinklet eller denne halsedisse/møbiussag..begge mønstre hed det samme og billederne viste på begge opskrifter et sjal, så der skulle nærlæses for at se man rent faktisk kunne vælge mellem to modelller...

Garnet er lidt "kunstigt" at mærke på og ikke lige så egnet til min hud, men nu kommer det ned til de andre halsdimser så må vi se om det kommer i brug eller gen-brug

Ingen kommentarer:

Send en kommentar