torsdag den 8. juni 2017

Diamond Painting


For at vise forskellen. hvad det betyder at lave sine billeder i forskellige størrelser viser jeg 2 af mine nylig afleveret  billeder.
MC-pigen som det billede jeg valgte at gengive i Diamond Painting

Egentlig var det den flotte kværn jeg valgte motivet efter mere end kvinden selv, så som sådan er projektet lykkedes, synes jeg selv ( og modtageren var meget tilfreds) men man ser tydeligt fingre, briller frisure osv









Gengivet i de små 2x2mm resin-mosaikker går lidt af detaljerne tabt på str 30x40cm lærred

Men trods alt er det ret pænt detaljeret i forhold til de "billige" 30x30 jeg har set ret mange klage over...

sælger var sød at sende forslag jeg kunne vælge ud fra, det er ikke en service de alle byder ud af






Et udsnit hvor man kan se ansigtet  og få indtryk af de manglende detaljer som også gælder mht fingre og tøj....


Men absolut tåleligt i forhold til om man overhovedet  VIL  ha et større billede op at hænge

































Denne størrelse 50x55cm er super til detaljeret billeder, set fra lidt afstand ligner det et alm portrætfoto hvis man lige ser bort fra den glinsende overflade

Her ser man detaljer som hårlokker, øjnene
og den manglende tand ;o)
meget bedre end på MC-billedet

Pengene betyder ikke så meget i den henseende for priserne på wish og ali springer fra sælger til sælger så man må bare se sig for




Prisen på de to billeder i dette indlæg har kun 20kr til forskel

et udsnit af billedet for at gi indtryk af de fine detaljer man kan endda se Frederiks krummelurer i øret

Min søn og svigerdatter vidste ikke billedet var lavet, og det var lidt rørende at kunne gi dem denne gave som de blev rigtig glade for at modtage




















2 kommentarer:

  1. hej ?

    jeg vil gerne spørge dig om hvilke program du bruger til at lave fotos om til diamond painting.
    håber at du kan hjælpe mig.

    hilsen henrik

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Henrik
      Tak for du kikkede forbi min blok
      Jeg kan ikke rigtig hjælpe dig da jeg jo køber mine billeder hos en forhandler over wish
      Der får du et samlet kit med alt du behøver
      Du søger bare costum diamond painting
      Måske du kan få hjælp på FB i en af de grupper der er der
      Hilsen Marianne

      Slet