fredag den 19. maj 2017

Hækle over snor

 Okay, man behøver vel så heller ikke vise ALT man vender i sine hænder .......

Nu er jeg bare ikke god til kun at vise det der lykkes og gemme resten væk......så her kommer et forsøg......der nok skal trænes mere på hvis det skal lykkes hi hi


jeg har set de smukkeste krukker hvor man hækler alm fastmasker over t-shirt garn, snor eller reb

Jeg havde tørresnoren liggende og projektet passede lige til et par timer i venteværelset til syghuskontrol 

Mit forsøg fik langfra fine lige sider, faktisk minder det mest om de ler-pølse-ting jeg lavede i 2kl i skolens formningstimer

størrelsen er lavet efter et asieglas som skulle agere vase...

Jeg tror ikke det er noget jeg kommer til at arbejde mere med end det her forsøg, men det gav et godt samtale-emne i venteværelset



og de så så heller ikke det sørgelige resultat til slut ;O) 

Så er dét også prøvet.....tjek

Ingen kommentarer:

Send en kommentar