fredag den 19. maj 2017

Saltum uldfestival 2017






Måske løb jeg lidt vild i uldfestivallen i år for jeg fandt aldrig noget uld til spindebrug

For første gang var teltene placeret uden for byen, og der var masser af designstrik og fine nyheder, men jeg var på udkig efter noget til min rok og det fandt jeg aldrig....

Jeg har forstået at der også var noget inde i Saltum by men det blev desværre for meget for mig med begge steder og da jeg ikke rigtig har fundet information (ikke heller i folderen vi fik ved indgangen)var det lidt svært at prioritere sine resurser  rigtigt

man får jo altid lidt ud af det alligevel så indkøb til trøje, jakke en lille taske glimmertråd til noget spind var med hjem

Og ikke mindst et sæt opspændingsweirer til at blokke sjaler på som gemalen gav i mors dags gave

Ingen kommentarer:

Send en kommentar