torsdag den 3. september 2015

Kort med Acetate-front

To kort lavet samtidig og næsten ens..

Den ene fødselar er mere til bling-bling end den anden, så der kom lidt mere perle på



Dies jeg har brugt:
Baggrunden: Marianne design CR 1207
Tallene: Maranne Design COL1347
Roser:Die-namics-vintage flourish


Et stykke plastic fra genbrugsskuffen (det har dækket et stempel) blev passet til på øjemål og falset et par cm i hver side. Dobbeltklæbende ekstra stærk tape blev brugt til at lime plastic-låget under min sværtede baggrund
alle kanter er sværtet med:
Old paper og walnut stain fra Tim Holtz og små-duttet med bronce/guld

Taggen er fra gemmerne

Hjertet er købt i Tiger for længe siden



Roserne har jeg skåret i hvidt karton og sværtet med de to brune nuancer
De andre blomster er dels fra blomster-lysmanchetter og dels fra panduros 50% salg

Tallene har fået et lag Glitter Glaze (panduro)

Blomsterne kantet med Stickles Diamond

enkelte steder fik en ekstra gang "diamantstøv" med Negle-glitter-pulver .....I loooove it.

glimmer/perle swirvler og perlerække på plastic låget tilsammen med en tillykke-sticker

Halvperler i hjørnerne og under taggen en grå fjer




 Som altid kan jeg ikke gengive glimmer, men det fornemmes vist



Jeg holder meget af at bruge denne baggrunds-die


En færdigkøbt sommerfugl fra Kontor og Papir

 Kortet til 50-års fødselaren var et pengekort

Jeg har nogle små flaskekort, i skuffen, der aldrig bliver brugt.
Ideen med at pifte det op med et bånd i kortets farver, der så samtidig holder kortet lukket, virker ret godt
dobbeltklæbende tape holder pengene på plads på kortets forside
Der blev ikke limet i bunden så pengene kan stikke igennem så de ikke behøver at blive foldet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar