fredag den 25. september 2015

Smykker.

Måske går det nogen gange for stærkt når jeg rammer ind i Panduros 5o% udsalg. I hvert fald endte de smykker. jeg umiddelbart synes, var et godt køb på hylden og blev til en UFO..

Forleden ærgede det mig grænseløst at jeg igen igen stod i en butik med billige armbånd på tilbud og ikke kan bruge dem fordi mine håndled er alt for tykke

Så jeg gik hjem og åbnede mine æsker og på lidt over 1/2time fik jeg lavet det der har ventet 4-5år
logik er der vist ikke noget af ;O)


Alt man skal bruge undtagen værktøj er i æsken
 Dette er på elastiktråd og jeg har tilføjet de små grønlænderperler på hver side af biconperlen,ellers kunne det ikke når rundt om mit håndled uden det blev for stramt..
Nu jeg var i gang fik jeg også lavet halssmykket..
Her fik jeg opdaget jeg ikke er en ørn til smykker..
Jeg fik strammet tråden for meget da jeg satte knudeskjuler på for enden ved de 3 biconperler i siden..så de stritter
Hvilket gør at halssmykket ligger vandret ud fra min hud..

Jeg har prøvet at massere dem lidt og det hjalp
Så mon ikke jeg får dem lagt ind på plads med tiden ;O)


Så er der et hængeparti mindre på hylden 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar