fredag den 25. september 2015

babytæppe skyggestrik/illusions knitting

Sofies tæppe  som forældrene fik i barselsgave, var jeg ikke rigtig helt tilfreds med.

Virkningen af skyggestrik kom ikke helt frem som den gjorde ved det første tæppe jeg strikkede.

Mine bange anelser gik på at de to farver i Sofies tæppe var for ens.

Jeg prøvede igen med to bunter Jumbo Acrylgarn fra A-Z. så var det ikke så dyrt hvis jeg tog fejl..

Her er tæppet fra oven, og allerede her er det bedre..







Jeg bliver aldrig træt af at vippe med de tæpper ;O)

Her set fra siden, hvor skyggestrikningen danner den søde kaninmis uden problemer..

Altså fremover strikker jeg illusions knitting med råhvid og en mellem eller mørk kontrastfarve..

Tæppet har fået hæftet ender og er klar til at komme videre

Jeg brugte langt under 1ngl af hver farve og pind nr. 3½ 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar