søndag den 3. maj 2015

Kort med "indbygget" rosette

Det er vist ikke længere nogen større hemlighed at jeg færdes meget på Youtube.com når jeg skel hente inspiration til det jeg får tiden til at gå med.

En af mine tilbagevendende kilder er Vicky Papaioannau (god det skal skrives og ikke udtales) som har lige den genre af kort jeg kan li, hendes Engelske der bliver stærkt farvet af hendes modersmål gør slet ikke hendes videoer mindre charmerende

Jeg har længe haft øje til dette kort, og i dag kom det så til dagens lys.

Jeg har sat mit eget præg da VP stort set ikke bruger glimmer og bling-bling.

Rosetten er bøjet i fri hånd i vådt papir- først da det hele var tørt så jeg at knappen sidder skævt- det må så være mit håndlavede præg for jeg river det hele i stykker hvis den skal flyttes.

Sværtet med Distress ink, Vintage Photo, bånd, sommerfugle, pallietter, knap og blomster er alt holdt i lyserøde nuancer kun strikken er afvigende beige.

Jeg siger ikke hvem kortet er til, det er en hemmelighed ;O) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar