tirsdag den 8. juli 2014

Udstilling

 Se dét havde jeg ikke lige set komme, når jeg sidder og dimser med mit pullerværk om natten, fordi tanker holder mig vågen.

Jeg blev spurgt om jeg ville udstille mine kort i byens genbrugsbutik "Tusindfryd", min første reaktion var vist meget Nordjysk men så tænkte jeg "hvorfor ikke, det ku da være meget sjovt"

Så nu kan jeg prale med at være "ugens udstiller" ;O)
 Desværre er det svært at fotografere gennem ruden og man kan vist se mere af det bag mig end foran...

Men her altså den hængende part af mine kort
 Jeg har med møje stået og limet papirclips på kanten af hvide plasticbakker til at fæstne kortene i så bakkerne ku stå på højkant som "kortholdere" men ak og ve da de havde stået et døgns tid sprang alle limklatterne fra igen og alle kortene havnede på gulvet..
Bakkerne er nok for glatte

Plan B blev at låne glas af butikken og stille bakkerne skråt....det går vist også an.
Meget praktisk er der skuffer i det gamle køkkenbord så mine bedste "kreasjonger" ku stilles lidt frem nu de ikke ku få bordet alene efter det blev nødvendigt at tage plan B i brug









Det gjorde det svært at få stillet  pænt op set fra indgangsdøren til butikken når bakkerne kun kunne vende den ene vej

Men det kan jo ikke hjælpe at ødelægge sit humør over....



Vindues karmen hvor jeg havde beregnet mine bakker kunne stå på højkant helt fremme, er nu i stedet brugt som hylde til nogle enkelte kort.

Jeg kan mærke et lille gys når vi kører forbi og folk står og kikker på mine ting, jeg lærer nok aldrig helt at man godt kan være stolt af sine ting uden det behøver blive opfattet som pral ;O)

Vendelbo er jeg, og DET er jeg til gengæld stolt af ;O) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar