mandag den 9. juni 2014

Fars dag

Egentlig er det jo "forkert" at gi sin mand fars dags kort
Men min far er næsten blind og fik derfor en velduftende buket med et varmt håndtryk i stedet..

Så gemalen fik et fars dags kort fra mig i stedet

Lige med undtagelse af stykket under hjerterne så er det lavet af ene strimler fra restekassen.

Igen manglede jeg den hjertepunch jeg var for nærrig til at købe, så igen brugte jeg fiskars skabeløn til deres skæresystem, blyant og håndsaks.
1. og 3. strimmel og hjerte er papir med glimmereffekt i....og bling-bling hjerterne er høje og funklende...jeg er ked af ikke at kunne gengive det rigtigt på mine billeder.
Jeg er ikke meget til at bruge mine engelske tekster så jeg måtte prøve mig frem med egen skrift, det lykkedes ikke helt som ønsket, men sådan er det jo nogen gange ;O)
Sløjfen er faktisk også fra restekassen...
Altså et kort helt i gemalens ånd...billigt ;O) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar