tirsdag den 17. juni 2014

Donna- Isvaffel

UPS....
Da jeg var færdig med Claras kort lå kageservieten på bordet, lige foran mig,den skulle ha været under isvaffelen .....
Jeg valgte i stedet at sætte de 6 små sten på, af skræk for at vride isen i stykker..

Mønsteret er købt hos scrapper.dk og pyntet efter egen fantasi.

Efter jeg har set Donnas kort har jeg fået øjnene lidt mere op for at bruge af de knapper jeg har samlet til mig.
Blomsterne er fra en "sælg-ud-kurv" i Peanduro og blomsterbladeene er fra de utallige blomstermancheter jeg har købt mig til fra et eller andet kræmmermarked eller genbrugsbutik.
Sommerfuglen er fra Lidl
Dies til bogstaver og tal fra kontor og papir
Stickles som syltetøj og pynt på blomsterne


Så er vi klar til at grille i Claras have og holde fødselsdag ;O)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar