tirsdag den 20. august 2019

Knap-armbånd

 Så røg jeg i igen...…..

Et tilfældigt klip på You tube sætter det der i gang med … det ser nemt ud....jeg har materialerne.... sku´ man ikke lige prøve....

Wupti … på under 20 min havde jeg et armbånd.....Og lige lidt efter havde jeg 2

Igen var restekassen skattekammeret der havde både guld og sølvtråden

Glasset med knapper havde resten, nemlig de 8 knapper til hvert armbånd
Knapperne har jeg købt for flere år siden i Panduro hvor de har store poser med ca 1kg knapper med både alm og figurknapper ….. nøhj hvor har jeg brugt af dem mange gange … og 80kr er jo næsten det 10 knapper koster alene

Klippet på You tube var lavet af en der talte ( måske) arabisk jeg forstod ikke det hun sagde om garn og nål så det var på gehør

desværre kan jeg så heller ikke henvise til den, men jeg kan ikke selv tage æren for ideen

Lukkelsen er en hæklet snor i begge sider af den ene ende og en løkke i den anden ende af armbåndet...den kunne jeg godt ha fundet på at lave smartere med en pænere sølv eller guld lås

De var sjove...og hurtige..at lave, men jeg tror ikke lige de kommer så meget i brug på min arm.....måske en af de små poder render med dem 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar