fredag den 1. marts 2019

Twisted Easel-kort

Kort udfordring i Heidis kreative hule. Feb 2019
TEMA: konvirmation og efter en skitse

Mit kort blev grå-sort af den simple grund jeg kun havde den ene farve i det papir jeg har brugt som baggrund
Ellers har jeg brugt hvid basiskort alm gråt karton som 1. lag og det grå "konfirmation"-karton som øverste lag
salmebogen er en die som også embosser bladkanten og korset som jeg har fremhævet med OPAL MAGIC WAX farve vintage silk jeg har maskeret med wasitape for at undgå at få det udenfor hvor det ikke skulle være
Bogmærke og båndet i blomsten er gyldengrå silkebånd
Stemplet på banneret er fra simple and basic fra mit besøg i Gavlhuset
Blomsten der holder kortet oprejst er færdigkøbte og de blev pyntet med en bette sort perle 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar