tirsdag den 26. marts 2019

By Rosenfeldt inspiration



Igen er jeg inspireret af By Rosenfeldt´s live videoer hver torsdag aften, selv om jeg ind imellem ikke har helt præcis samme produkter som hun bruger i videoen kan der sagtens findes nogle der kan gå i stedet for, på mine hylder

Denne gang var jeg med på at lave lidt ujævn struktur under min embossing med wasitape , efter jeg havde tonet mit karton med distress ink , jeg havde ikke det Berit smurte på wasitapen for at holde embossingpulveret så jeg smurte Novo lim på , også på min honycube stensil før jeg dryssede guld embossingpulver på og varmede med min heat gun

Den sorte distress ink brugte jeg min vandpensel til at få smattet lidt på guldet så det ikke skinnede så meget og duppede lidt mere Nuvo lim på hvori jeg dryssede lidt lyserød glimmer

Sommerfuglen er skåret ud i 6 lag fra en gammel bog. limet sammen på krioppen og mens alle 6 lag vinger er sværtet med den lyserøde distress på vingerne er det kun det øverste lag der fik sort distress på kroppen
Da den var tør fik den lidt lyserød stickles oven i den lyserøde distress og for at gøre sommerfuglen mere standsede jeg den ud i et lag kraftigt lyserød karton som jeg brugte til at montere den på kortet med
Mit på kroppen sidder 3 simili sten af samme slagts som på kortet

Den lyserøde karton er brugt som 1. layer og som underlag til teksstykket der er stemplet


Ingen kommentarer:

Send en kommentar