søndag den 26. november 2017

Decembers kortudfordring

Jeg tog også December udfordringen op...

Heidis kreative hule har denne gang lavet et udkast samt temaet : Jul

Mit bud blev et genbrug fra et julekort jeg lavede for et par år siden
Stemplet med Embossing stamp pad og sort glimmer pulver på prikket karton, påsat halvperler i perlemor-look hvor stemplet havde blomster
jeg har mit udklip på nodepapir limet det på rød karton i samme farve som basis-kortet.
basiskortet har  jeg limet mit første layer på det er mere brunlig i kuløren end billedet viser
'Jeg har snydt lidt for stjerne er ikke stukket helt så meget bag som det ser ud til..jeg har klippet dem til da mine 3Dpuder drillede lidt Stjernene er duppet på embossingpadden og drysset med meget finkornet glimmer..slutteligt valgte jeg strik i stedet for bånd da jeg godt kan li det lidt rustikke look jeg tillod mig den kunstneriske frihed ag lægge mit kort på siden modsat det udkastet viste...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar