søndag den 26. november 2017

Hyggetæppe nr 6 og 7



Så blev de 2 sidste børnebørn overbragt deres hyggetæpper

Clara er bestemt en hesteglad pige så hendes valg blev et mønster der ikke helt var beregnet til tæppe derfor måtte jeg øge med paneler rundt til tæppet fik en rimelig størrelse, hun fik en kant med buer for at give tæppet et piget og blødt udtryk

Frederik på 2 var stort set ligeglad med at se på tæppemønstre så mor og jeg bestemte at det skulle være traktor og maskiner her satte jeg ikke kant på da Frederik er en lille "rigtig dreng" og derfor ikke ynder kanter
Jeg tillod dog at lave en ramme for at få lidt samling på motiver

Igen BUMBO acryl 150g nøgler, nål nr 4 og masser af garnvinsler 

2 kommentarer:

  1. waoo hvor er de bare flotte. Jeg er sikker på at de bliver et hit

    SvarSlet