torsdag den 12. februar 2015

Meget forsinket julegave

 Hver Torsdag henter jeg børnebørn mens mor har lang arbejdsdag.

 I dag var en af de sjove

Vores skole får for tiden nyt skolekøkken. Ved nedtagning af de gamle skabe dukkede der et krus op på øverste hylde ingen ville kendes ved.
Flere er blevet spurgt men ingen af lærerne havde kendskab til krusets ejermand.

Indtil der kom en pædagog forbi der har været i vores lokale børnehave i flere år og dengang min søn gik der


 Hun var så sød at tage kruset med til rette ejermand, så jeg kunne få min julegave små 20 år efter den blev lavet

Det sjove er så at da hun gik fra skolen for at gå omkring min adresse med kruset, ja så møder jeg hende lige uden for skolen ved et tilfælde.

Det kan godt være vi har måtte høre meget for at hedde Bang..det kan godt være Bang har givet mange nye kaldenavne..men det kan også være med til at man er genkendelig og i dette tilfælde blive til gavn
At vi bliver hængende omkring hvor vi har færdes er kruset et lille minde om

Lidt det samme skete da min mellemste blev pædagog i den lokale børnhave..her lå en kasse med gamle billeder, som børnehavens ældste pædagog mente indeholdt billeder med min yngste på.

Og ganske rigtigt så fik vi billeder fra børnehavens overnatning med bål (ja det var dengang man brugte penge på institutionerne) med vores søn på mange år efter han havde været på "tolloni" 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar