mandag den 16. februar 2015

Kort med klovn

Victor er allerede nået til sin første fødselsdag.

Basiskortet er karton str A4 foldet på den lange led.
Klovnens dele er sat sammen med klip jeg har fundet ide og skabelon til og gemt så længe jeg har glemt hvor det er fra.
De forskellige dele er klippet ud i design ark i de farver jeg synes hørte til...først bagefter kom jeg til at se klovnen nok var blevet lige piget nok til et drengekort...ups

Klovnen er pyntet efter mit eget hovede stickles prikker på hatten, og stickles streger på sokkerne,
Jakke og bukser er skygget i folderne med Copic Ciao
Eyelets i skoene og snørebånd/snor
3D effekt på øjne og næsen, som er lavet i samme papir som balonerne
Alle dele er skygget med distress i de farver som naturligt kan bruges på de forskellige dele.
High light af den uundværlige Posca hvid
og en grøn/turkis sløjfe

Balonerne er fæstnet med 3D puder som klovnen og en guldsnor på hver balon fastgjort bag klovnen med tape
Det bette lagkageflag er stykket ned i en af de 3D-puder der fastgør klovnen..

Det kort tror jeg der kommer flere af ;O) 

1 kommentar: