onsdag den 10. december 2014

Det halve kongerige - sjal


Jeg har ikke fået så meget fra pinende den sidste tid. Hvert år op til jul går jeg lidt i kulkælderen, alt det dersens "påtvungne" er ikke lige mig, jeg er vist mere til en spontan komsammen  sådan i uforpligtende skala med hvad man nu lige har, og julens mange gøremål for at det kan blive RIGTIG jul er ikke min kop te..
Bedre blev det bestemt ikke da to blodpropper havde rumsteret færdigt og jeg efterfølgende skal bruge to dag til at finde mig selv hver gang vi har lavet en smule ud over det daglige tummerum.

Men ene ynk skal det ikke være, så skruen i vandet og fremad......


Det halve kongerige i Kitten Mohair (næsten 200g) på p 4 var hurtig at få af pinden og har ligget en tid, først i dag var solen i humør til at vi kunne tage et rimeligt billede.
Så denne gang har jeg nået både vask og blokning inden jeg fik taget et billede

Denne gang er der strikket til mutter selv ;O)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar