fredag den 21. november 2014

Opbevaring af mine Copic Ciao markere

 Jeg har længe ledt efter noget til at ha mine tusser i, hvor de også er nemme at finde, både i farve men også på nr.

De holdere man kan købe gennem copic-.forhandlere er på den forkerte side af 5-600kr

Så jeg gjorde som før gjort..bruger af det man alligevel har

3x3 mælkekartoner limet samme, efter de er kortet ned til 14.5cms længde.


Noget gammelt afvaskelig køkkentapet, købt for MEGET længe siden på loppemarked, klippet til og limet rundt om, dels for at holde sammen på kartonerne dels fordi det er en hel del pænere end mælkekartoner






Pap-bagsiden af en A4-blok blev skåret til som mellemrum i de rum hvor jeg har to farvegrupper i samme farveskala.
Mellemrummene blev også beklædt med tapet 

Faktisk er "reolen" blevet mere stabil end jeg turde håbe på. 

Den er nu taget i brug så må vi se om der kommer lidt mere pynt på hen ad vejen, men egengtlig er det smukke tapet pynt nok i sig selv..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar