mandag den 22. december 2014

Først skal træet vises....

Jeg har i år fået mit Juletræ  lavet færdigt...næsten for jeg mangler stadig at få fundet den helt rigtige topstjerne....jeg tænker noget gammeldaws a la mit bardoms staniol-stjerne.



Egentlig var træet også meget fint bare som foldet Katalog med guld/glimmer malingen.

Men så enkelt er ikke lige min smag, så jeg har sat lidt mini-julekugler på
Meget store Brads og palietter

Og en lille juletræskæde der ligger løs, den bliver nemlig også brugt til andet, bla. i et syltetøjsglas i campingvognen om sommeren.

Juletræskæden er fæstnet med en nål øverst på bagsiden og lagt løst omkring. Batteriæsken holder så imod med sin vægt i den anden ende.


Nu står det så og pynter på trædeorgelet,som godtnok har mistet pusten, men overlever alligevel på grund af sin charme.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar