fredag den 15. marts 2013

Mit eget Krokus-garn

Inspireret af Spindeforeningens fiberbytterunde med tematet "Vinter" blev jeg så glad for det materiale jeg fik lavet og sendt videre at jeg bestemte mig for at lave noget til mig selv..bare med flere "krokus-farver" blandet i.

Jeg har ikke helt bestemt mig til endnu om jeg er ganske  tilfreds med det jeg fik kartet sammen.(det bagerste på foto) eller ???
Måske skulle jeg ha droppet den sidste omgang i karteren så farverne mere stod som "klatter" i det færdige strik..

Derfor overvejer jeg om jeg skal lave en tråd af hver..min egen og Kajolis fibre og tvinde sammen.

Hvad det skal blive til ??? det afhænger af den mængde garn  jeg får ud af det når det er færdig..men under alle omstændigheder bliver det en tynd garn..

Mine egne fibre er kartet af : Hvid Norsk finuld,  Off-hvite merinould/thussasilke, Ren hvid silke, multifarvet Tencel og resten af en mørkblå/lysblå/hvid jeg ikke husker hvad er..
Kajolis fiber´: Babykamel , merinould

Ingen kommentarer:

Send en kommentar