fredag den 15. marts 2013

Janne gu'e sager...

Det er såmænd ikke af manglende interesse at min blog ikke er opdateret..men dels gik mit kamera i stykker..og uden billeder er man jo lidt handlingslammet i blogland
Dels er der desværre sket en del ikke særlig positive ting i min familie som har krævet hele koncentrationen for en periode..men sådan er det jo nok for de fleste

Mit kniplegrej er, på nær nogle få ting, blevet solgt..og pengene har jeg omsat dels i nye punchere, papir, stempler..med andre ord har jeg satset på skrivebordsarbejde fremover ;O)

Bedste køb var vist hende her i daglig tale kaldet "Min lyserøde veninde"

Der er lang vej fra man har investeret i Big shotten, til man så også har skære-fiduser nok til, jeg synes man kan gå sån'n helt amok med at bruge  den..

Jeg har stadig svært ved ikke lige at gribe mine puncher (som jeg har opdaget jeg holder mere og mere af) og så i stedet huske at bruge min big shot..


Men hun er flink til at stå og passe sig selv når hun ikke i brug så nu må vi se hvad hendes fremtid bliver..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar