torsdag den 21. marts 2013

En dum nat...

De sidste dages vejr har i den grad bidt i mine fingerled samtid har jeg lagt syg af halsbetændelse. det betød at sidste nat var blevet dag i mit bette hoved og tvkiggeri er bestemt ikke meget værd uden et strikketøj i hænderne så jeg tullede ind til mit skrivebord... 


Det kom der disse tre kort ud af   her er de lyserøde blomster fra min nye die med tilhørende stempler
de er nu meget søde hvis når man lige rusker lidt op i dem og så bruger ordentligt papir..min prøve her er bare alm skrivepapir.selvkæbende halogrampair og lilla karton halvperler og tegnede risting
De sidste blomster var i blå farver påsat en grøn folie vist godt nok en julefolie..men den ku godt gå her mente jeg..tape blingbling og en enkelt brads..
Så kommer påske jo nok lige førend vi aner..
Jeg havde en prøve af en prægelomme liggende med træet en stamme (som vist egnetlig er en gren til en ugle) blev til skilteholder.
Et par svampe fra en tilbudskurv og nogle ældgamle brikker fra et ophørsudsalg de fik en omgang copic og så sidder haremissen pænt og venter på påsken

 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar