fredag den 9. marts 2018

Kort til bryllup

 Sønnen skal til bryllup. og skal derfor bruge et kort

Det blev i Dannebrogsfarver og "bare" en alm kortform

Det røde underlag er trykt under fletværket med en embossingfolder, men da jeg kun har en i lille str måtte jeg snyde og lime et lille klip ind under "hullet"det ses ikke alligevel
Flettet er lavet af satinbånd og sat fast med tape på det hvide øverste lag efter  dette blev først embosset med Big Shotten (folderen: Tied Together fraCouture Creations) og hullet skåret 8Nellie's multi frame's MFD070)

Alle lag er limet på med flydende lim, den går jeg mere og mere over til da min erfaring er at taperunneren ikke holder i længden

Brudeparret er en Kina-die

Blomsterne og de røde stovdragere er nogle gamle punchere der blev fundet frem
Kun kanten blev sværtet med Candied apple Distress
Blade (Cherry Lee design Branches B466) skåret i Big Shot og klippet til, dvs de lyse rent faktisk er fra en grangren (Nellie Snellen Shape Dies SD021)

En lille halv-perle-blomst til midten af blomsterne

Den uundværlige tillykke stickers

Som næsten altid arbejder mine hænder hurtigere end mit hoved så jeg fik ikke arbejdet med mit grej til at bøje blomsterblade på bagsiden af blomsterne
Kun kørt med den store kugle foran så de bøjer sig op fra midten
Egentligt gør det ikke noget, nok kun en irritation for mig selv men sådan er mit liv jo.....nu 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar