torsdag den 11. januar 2018

Diamond Painting

 3 stk er færdige både dem der var planlagt og dette af Dumbo i bad, der ikke er det jeg har bestilt, men som jeg alligevel lavede og nu pryder det væggen i min svigerindes dagplejestue

Lærredet er 25X 35 cm dog er det kun Dumbo der er sat perler på

Motivet er meget sødt men arbejdet er lidt for let-sluppent efter min smag

Dette billede er lavet for at prøve om jeg kan sælge på et trailersalg.
Jeg har mest sjov ud af at lave motiverne, men har ikke interesse i at hænge dem op i mit hjem ud over dem jeg laver af familien (indtil videre vores afdøde hund)

lærredet er 25 x 35 cm
Parret og paraplyen er påsat perler

Dette krævede lidt mere arbejde, men det er stadig fuld dækket og firkantede perler jeg forestrækker








Også i år, som mange gange før, må jeg konstatere at julen varer lige til påske.....
julebilledet blev først færdigt her i januar, men så er der jo allerede begyndt på lidt nyt til næste år...

Der er sat perler på det farvede motiv, baggrunden er påtrykt lærredet
mål: 25 x 35 cm

dette motiv var nok det bedste, rent arbejdsmæssigt af de tre, men ikke det jeg kalder spændende og kreativt at sidde med



Ingen kommentarer:

Send en kommentar