torsdag den 30. juli 2015

Trappe-kort



 Kortet der skal følge med Sofies babytæppe har jeg lavet efter en Stair step card tut fundet på Youtube

Baggrunden på hvert trin er sværtet med Distress Dusty concord

Stemplet med de to søde små, er købt brugt, så det kender jeg desværre ikke navnet på

Babyen i forgrunden med kaninbamsen er fra Panduro

Farvet med copic og klippet ud kantet med sort tush




Ovalen med blondekant samt ballonerne er en die fra Marianne design.
Ballonerne er trykket  ud i hvid karton og farvet papir og limet sammen må de bliver mere stabile og får "snor" på.
Forgæves forsøgte jeg at passe mit stempel til så jeg kunne trykke "it's a Girl" på ballonerne, det endte med jeg skrev i hånden.
gyngehesten er en knap (Panduro)
Pallietter (søstrene Grene) og et par simili-hjerter så gamle så jeg ikke husker hvor de er fra.


Mellemste trin
Sofie skåret med "Bug in A Rug" fra sizzix og sværtet med Distress Dusty concord.

Papirsnoren (Panduro) er vundet om 4 fingre og samlet midt på med en stump metaltråd, der så også bliver brugt til at lime blomsterne fast på.
Blomsterne er dels fra Panduros udsalg og dels lysmanchetter der er plukket i stykker
Blomsterpynten fik en omgang stickles og glimmer

forreste trin.

Den søde lille baby synes jeg skulle være alene med sin bamse.

Kun lige et par så hjerter som finish.

Nu skal kortet lige tørre, pakken pakkes ind, og afleveres..
Håber den kan bruges 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar