lørdag den 4. april 2015

Masking teknik på kort

Jeg har i lang tid været gået lidt i stå mht inspiration og kreativiteter, men sådan er det jo nok ind imellem.

Alligevel måtte svigersønnen ha et kort  på hans fødselsdag.

Hans kort blev lavet med en del maskering af stempeltrykkene...

Først stemplede jeg lastbilen, maskerede den og lavede et par buede papirer til at danne vej, himmle og græs. Samme metode som til lastbilen brugte jeg til træerne langs vejen.
Efter at ha maskeret træerne sværtede jeg himmelen med Distress Ink flyttede min maskering op så himmelen blev dækket og sværtede så vejen. gentog det og sværtede græsset.

Lastbil og træer blev farvet med copic ..jeg havde valgt en alm karton for nemmere at kunne sværte, det gav lidt besvær med copic men det lykkedes nu meget godt .

Udstønings røgen lavede jeg ved at maskere med et par sky-stempler fra dien med julemandskanen jeg købte til jul. efter at ha malet dem op med går og lys copic gav jeg lidt mere 3D effekt ved at bruge snow Decor.
Da det er svært at stemple oven i den tørre 3D effekt valgte jeg bare at bruge stemplerne som "kladde" og tegnede bogstaverne op med sort glimmerpen
Til sidst brugte jeg Stickles til at markere High Lights. Tegnede en fugleflok med sort pen og pyntede med en snor.

Jeg skulle nok lige ha et par enkelte blomster i græsset også ;o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar