fredag den 15. august 2014

strømpe kaos



 Det blev en sej kamp med tå op strømperne...og jeg måtte opgive... i hvert fald til drengene.

Mine egne gik som en leg. Nok fordi mønsteret var baseret på et eksempel der lød på det antal man skal bruge til en damestrømpe.
I mit hovede kortsluttede det så når jeg skulle regne det om til en størrelse 29 eller værre en størrelse 19
Da jeg yderligere skulle strikke hæl mens vi var i sommerhus og min pc med mønsteret stod hjemme måtte jeg efter 6. forsøg, med to drenge der stod og var ivrige efter om ikke strømperne var færdige, kapitulere..

Hele skidtet blev hevet op og strikket om på gammeldaws maér

Drengene er ligeglade de er bare superlykkelige over de har fået "skøjtestrømper" man glider nemlig så dejligt på et glat trægulv i hjemmestrikkede sokker ;O) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar