onsdag den 5. marts 2014

Jeg kæmper...

...og ind til videre går det, om end det er med to pinde frem og 4tilbage, så er det dog nu lykkedes mig at komme så langt at jeg bruger nyt garn fra bundtet og ikke genbrugt.

6 gange har jeg begyndt på det sjal som gerne skulle blive til en "tak for hundepasning" til en sød dame her i byen der har lovet endnu en gang at passe Mille når vi skal i sommerhus i April.

Det er ikke første gang jeg strikker med løbelængde 1200m, men denne gang strikker jeg også mønster på vrangpinden og DET er en udfordring for mig. Jeg har placeret mig med lupbrille, magnetplade og godt lys alene for mig selv i den anden ende af huset, mens gemalen er på job så jeg ikke bliver forstyrret

Nu er jeg endelig kommet så langt så nu SKAL det altså også blive færdigt..
Garnet er dejlig lammeuld og kasmir...og jeg tror det bliver et drønlækkert tørklæde..

Jeg kæmper videre stædig som et æsel 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar