onsdag den 11. december 2013

Julesul

Familie og venner der kender mig godt, er blevet lidt forundret over mine sysler, denne jul..det er jeg sandt at sige også selv..

Jeg har givet mig ud i flere af de ting jeg før har haft i min dagligdag de første år efter min læretid i slagterbutikken.

Jeg har aldrig før lavet Medister selv..men de sidste 3år har det været SÅ dårlig en oplevelse at gi mange penge for medisterpølse at NU skulle det prøves..nu må vi se om den bliver godtaget af feinsmeckerene når der skal pyntes juletræ
Rullepølsen er vi tyvstartet på og den er rigtig lækker..

Det var egentlig sønnen der satte det igang den dag vi slagtede gris..
"Mor hvis du laver dem så spiser jeg den ene"

Rimeligt da han hjalp med at save og bakse med de tunge stykker kød..

 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar