onsdag den 11. september 2013

"Sail To The Moon"



Birthe Pedersen, GarnGalleriet, har lavet denne model "Sail To The Moon"
Straks jeg så modellen vidste jeg bare at den måtte jeg da eje.

Egentlig ville jeg så til Uldfestival i Saltum ha købt garn ved Birte i hendes bod. Men lige inden garnkøb skulle jeg da lige fortælle hvor glad jeg er for at være med i spindeforeningen som Birte er formand for.
 Her kom vi ind på at jeg, når jeg spinder ikke er så meget til at holde styr på alt det der med løbelængde på mit garn, på grund af min sygdom, men bare spinder den samme tykkelse, fordi det er det jegnu engang slapper af med.

Da vi kom til at handle garn, sagde Birthe med et sødt smil at den ku jeg sagtens lave i det garn jeg lavede selv..DET kalder jeg en dejlig oplevelse...for hjemmespundet garn er der nok af på lageret ;O)

"Sail To The Moon" i orginal-modellen er lavet til en høj slank, hvilket jeg ikke ligefrem er, så jeg har lavet min model lidt længere både på bullen og på ærmerne..

Men jeg tror jeg bliver superglad for den..

 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar